PGM Mikulczyce Sp. z o.o.Zabrze: zarządzanie nieruchomościami, zarządca nieruchomości, zarządca Wspólnot Mieszkaniowych
Administracja nieruchomości | Zabrze, śląskieTel: 32 271 23 81
Fax: 32 271 23 81
E-mail: pgmmik@wp.pl
http://www.pgmmikulczyce.pl
50.3367522, 18.78245049999998
Zarządzanie nieruchomościami, przedsiębiorstwo gospodarki mieszkaniowej, zarządca nieruchomości, zarządca Wspólnot Mieszkaniowych, Zabrze.
Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o.o. z siedzibą w mieście Zabrze woj. ślaskie działa na rynku od 1997 roku i od początku swej działalności zajmuje się zarządzaniem i administrowaniem nieruchomościami na terenie Zabrza. Jak zarządca wspólnot mieszkaniowych PGM Mikulczyce dba o właściwą eksploatację budynków. Przedmiotem działania Spółki jest głównie zarządzanie i administrowanie budynkami mieszkalnymi, zarządzanie nieruchomościami, bieżąca obsługa techniczna zasobów komunalnych, prowadzenie windykacji właścicieli, prowadzenie spraw, związanych z reklamami, reprezentowanie Wspólnoty Mieszkaniowej. Spółka ściśle współpracuje z Gminą Zabrze, z wykonawcami robót budowlanych, dostawcami mediów jak i również z innymi zarządcami. W celu uzyskania szczegółowych informacji serdecznie zapraszamy do odwiedzenia strony internetowej Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o.o.- zarządzanie nieruchomościami, reprezentowanie Wspólnoty Mieszkaniowej, prowadzenie windykacji właścicieli Zabrze
Oferta:
- reprezentowanie Wspólnoty Mieszkaniowej przed osobami fizycznymi, prawnymi, urzędami państwowymi, organami administracji samorządowej
- prowadzenie ksiązki obiektu zawierającej informacje o stanie techniczym nieruchomości, karty inwentaryzacyjnej, dokumentacji eksploatacyjnej, informacji o bieżącej konserwacji, dokumentacji powykonawczej budynku
- prowadzenie pełnej księgowości sprawozdawczości wspólnot mieszkaniowych
- rozliczanie mediów
- prowadzenie windykacji właścicieli
- sporządanie planu gospodarczego dla nieruchomości
- zawieranie, rozwiązywanie umów z dostawcami mediów oraz umów na ubezpieczenie reklam i tablic informacyjnych na budynku
- prowadzenie spraw związanych z pozwoleniem na umieszczenie reklam i tablic informacyjnych na budynku,
- negocjowanie, opiniowanie umów a także egzekwowanie wykonania zawartych umów,
- prowadzenie korespondencji związanej z administrowaniem nieruchomością,
- przejmowanie nieruchomości w zarządzanie oraz przygotowanie dokumentów do organizacji i rejestracji wspólnot mieszkaniowych,
- organizacja oraz uczestnictwo w zebraniach Wspólnot,
- opracowanie planów zarządzania nieruchomością według wybranego wariantu,
- doradztwo w zakresie pozyskiwania zewnętrznych środków zwrotnych (kredyty) i bezzwrotnych (unijnych),
- dyżury administratora w uzgodnionych terminach oraz stały dyżur telefoniczny,
- doradztwo przy wyborze najatrakcyjniejszych cenowo i jakościowo ofert na rynku, w zakresie usług (bankowych, ubezpieczeniowych, budowlanych, komunalnych, telekomunikacyjnych i innych) i towarów (budowlanych, elementów wykończenia wnętrz i innych) wraz z negocjowaniem cen, uzyskiwaniem rabatów.
- inne czynności zlecone przez Klienta w ramach indywidualnych uzgodnień.
Dział techniczny:
- bieżące naprawy w budynkach
- prowadzenie dokumentacji technicznej określonej przepisami
- prawa budowlanego: książki obiektu budowlanego i innej wymaganej dokumentacji
- organizowanie kontroli stanu technicznego nieruchomości zgodnie z wymogami Prawa budowlanego
- sporządzanie w oparciu o kontrole stanu technicznego zestawień prac remontowych określających koszt i zalecane terminy ich wykonania
- organizowanie i zapewnienie wykonania planowanych remontów wynikających z potrzeb technicznych nieruchomości
- organizowanie i nadzór techniczny nad wykonywanymi naprawami (konserwacja) remontami, inwestycjami i innymi usługami
- nadzór nad firmami świadczącymi usługi konserwacji instalacji wewnętrznych (wod-kan, c.o., ccw, gaz, inne)
- na życzenie klienta dokonujemy indywidualnych remontów na fakturę np. wymiana wodomierza, przeróbki instalacji wod-kan, c.o., ccw, gaz, instalacji elektrycznych, kominowych itd...
Kontakt:
PGM MIKULCZYCE Sp. z o.o.
ul. Tarnopolska 57,
41-807 Zabrze,
tel. 271-23-81,
Tel/fax: 32 271-23-81
E-mail: pgmmik@wp.pl
Telefony:
32 271 23 81
Sekretariat: 32 271 23 81 wew. 12
Dział księgowości PGM: 32 271 23 81 wew. 14, 24
Dział księgowości Wspólnot: 32 271 23 81 wew. 19
Dział techniczny: 32 271 23 81 wew. 21
Godziny otwarcia:
Pn: 7:00 - 17:00
Wt-Czw: 7:00 - 15:00
Pt: 7:00 - 13:00
Sb-Nd: Zamknięte
Pogotowie awaryjne:
Dyspozytor: 600 916 135
Elektryk: 606 624 307
Instalator: 600 096 334
Godziny otwarcia w dni powszednie:
Pn: 17:00 - 7:00
Wt-Czw: 15:00 - 7:00
Pt: 13:00 - 7:00
W dni wolne od pracy i święta: całodobowo.