Panorama internetowa » Administracja nieruchomości » Retra Sp. z o.o. Szczecin: administrowanie lokalami mieszkalnymi i komercyjnymi, obsługa księgowa i techniczna, utrzymanie nieruchomości mieszkalnych

Retra Sp. z o.o. Szczecin: administrowanie lokalami mieszkalnymi i komercyjnymi, obsługa księgowa i techniczna, utrzymanie nieruchomości mieszkalnych

Administracja nieruchomości | Szczecin, zachodniopomorskie
71-072 Szczecin, Gen. Sikorskiego 20 lok.4
Tel: 91 482 70 20
E-mail: biuro@retra.pl
http://retra.pl

51.94704, 19.72324500000002

Administrowanie lokalami mieszkalnymi i komercyjnymi, utrzymanie nieruchomości mieszkalnych, obsługa księgowa i techniczna Szczecin

Licencjonowany Zarządca Nieruchomości Retra Sp. z o.o. z siedzibą w miejscowości Szczecin swoją działalność rozpoczęła w 1989 roku i od początku działalności świadczy profesjonalne usługi z zakresu zarządzania nieruchomościami wspólnot mieszkaniowych. Główną działalnością firmy jest m.in. administrowanie lokalami mieszkalnymi i komercyjnymi, utrzymania technicznego nieruchomości, utrzymanie nieruchomości mieszkalnych, zarządzanie Wspólnotami Mieszkaniowymi, obsługa księgowa i techniczna. Od początku działalności Spółka dąży do ciągłego rozwoju aby w pełni świadczy usługi z zakresu obsługi wspólnot mieszkaniowych. W celu uzyskania szczegółowych informacji serdecznie zapraszamy do odwiedzenia strony internetowej Licencjonowany Zarządca Nieruchomości Retra Sp. z o.o.- administrowanie lokalami mieszkalnymi i komercyjnymi, obsługa księgowa i techniczna, utrzymanie nieruchomości mieszkalnych

 

fot

Obsługa administracyjna:

  • Wyznaczenie dedykowanego pracownika Administratora do stałego kontaktu i obsługi właścicieli lokali i Zarządu Wspólnoty.
  • Racjonalne gospodarowanie funduszami Wspólnoty w celu minimalizacji kosztów utrzymania oraz maksymalizacji wartości nieruchomości.
  • Wybór najlepszych wykonawców do kompleksowej obsługi nieruchomości, w tym konserwatorów, firm sprzątających, ogrodników, ochroniarzy.
  • Wyszukiwanie ofert i źródeł finansowania zewnętrznego – kredyty bankowe, premie z BGK i dotacje w ramach programów operacyjnych z Unii Europejskiej.
  • Zawieranie, ewidencja i aktualizacja zawartych umów w celu zapewnienia najlepszych warunków i ciągłości usług.
  • Nadzór nad utrzymaniem w należytym porządku i czystości pomieszczeń służących do wspólnego użytku właścicieli.
  • Przygotowywanie i organizowanie corocznych zebrań Wspólnoty.
  • Przygotowywanie projektów uchwał i innych aktów prawnych.
  • Dokonywanie naliczeń opłat dla właścicieli na podstawie stawek przyjętych w drodze uchwał.
  • Reprezentowanie Wspólnoty wobec organów administracji państwowej i samorządowej, osobami fizycznymi i prawnymi w sprawach nieruchomości wspólnej.
  • Doradztwo prawne w zakresie problematyki związanej między innymi z ustawą o własności lokali i ustawą o gospodarce nieruchomościami.
  • Zapewnienie właścicielom zdalnego dostępu do indywidualnych kont poprzez platformę IOK Internetowa Obsługa Kontrahenta.
  • Archiwizacja dokumentów Wspólnoty.
  • Zlecenie opracowania polityki Wspólnoty w zakresie ochrony danych osobowych (RODO), o ile taka nie została wprowadzona.

Obsługa księgowa:

  • Prowadzenie ewidencji księgowej Wspólnoty Mieszkaniowej w zakresie wymaganym przez obowiązujące przepisy.
  • Prowadzenie i przechowywanie dokumentacji statystycznej i księgowo -rozliczeniowej.
  • Prowadzenie indywidualnych rozliczeń zużycia mediów dla właścicieli.
  • Dokonywanie płatności na rzecz dostawców towarów i usług.
  • Monitoring rozliczeń i windykacja należności.
  • Sporządzanie rocznych planów gospodarczych i finansowych oraz sprawozdań z ich realizacji.

Obsługa techniczna:

  • 24 godzinne pogotowie techniczne.
  • Usuwanie awarii i ich skutków.
  • Zlecanie i kontrola bieżących napraw i konserwacji budynku.
  • Prowadzenie i przechowywanie dokumentacji technicznej nieruchomości.
  • Sporządzanie planów przeglądów z propozycją preliminarza kosztów.
  • Zlecanie okresowych kontroli nieruchomości zgodnie z wymogami ustawy Prawo Budowlane i nadzór nad wykonywaniem powstałych zaleceń.
  • Pomoc w wyborze oferentów na prowadzenie prac i robót budowlanych.
  • Nadzór nad pracami budowlanymi, w tym negocjowanie warunków umów z wykonawcami, kontrola ich wykonywania i zakończenia.

Obsługa windykacji:

  • Windykacja należności na etapie przedprocesowym, nawiązywanie kontaktów z dłużnikami, wysyłanie wezwań do zapłaty, zawieranie ugód przedsądowych, monitorowanie spłat.
  • Kompletowanie dokumentacji dla kancelarii prawnych do sporządzenia pozwów o zapłatę.
  • Prowadzenie ewidencji spraw sądowo–komorniczych. Ścisła współpraca z kancelariami prawnymi w ramach prowadzonych przez nich postępowań sądowych i egzekucyjnych Wspólnoty

fot

Kontakt:

 

Retra Sp. z o.o.

ul. Sikorskiego 20/4

71-072 Szczecin

tel. 91 482 70 20

fax 91 489 52 18

tel. kom. 604 502 939

e-mail: biuro@retra.pl

Godziny otwarcia:

Pon-Pt: 8.00 – 16.00

Sobota: nieczynne

Niedziela: nieczynne

Galeria